Monday, May 30, 2011

Aku rasa

"AKU RASA DIA SUKA AKU"

Sembur Uze secara tiba-tiba. Gua sedikit terkejut. 

"Mana ko tau?" nada gua serius.

Uze terdiam sebentar. Watak Venomancer di screen ditatap longlai. Permainan baru bermula kurang 10 minit, Uze da kill dekat 9. Semangat membunuh Tempe yang dimiliki oleh Uze memang dasyat. Baru-baru ni Uze pawned tempe guna Dazzle, sampai 10 minit semua leave serentak. Ganas tak terkata. Gua selaku Techies slow-slow tanam bom merata-rata. 

"Holy Shit!" tanda kill yang ke -10 berkumandang. 

"Tadi dia tegur aku masa Commed" sambung Uze.

"Aku rasa ko ade chance Ze" gua cuba memberi suntikan semangat.

"Ko try mintak nombor phone tengok ade respon ke tak. Pompuan ni kadang-kadang lumpy sket. Senang konfius Ze. Time diorang tengah konfius ni la ko cucuk jarum." balas gua lagi.

Uze terdiam lagi sekali. Riak wajah menampakkan semangat berkobar-kobar. Mulut Uze mula bergetar.

"Tok nak bela kucing boleh tak?" Tanya Uze tiba-tiba, lantas gua menunjukkan jari tengah tepat ke arah muka Uze tanda membangkang.

"RAMPAGE!" berkecai 5-5 hero kena bom gua.

No comments:

Post a Comment