Sunday, May 29, 2011

kembali beraksi



pehhh......

lama jugak gua berehat dari arena blogging ni..geng2 fucktard mana??blog tomio gua dengar dalam hiatus..celaka time2 gua baru nak heal ni la lu nak berhiatus..demmit!

banyak da jadi sepanjang gua berehat..malas gua nak cerita semua, tapi kebanyakannya peristiwa yang buat gua lebih dewasa..umur pon da cecah 24..badan mule dah rasa sengal2 ubi..nasib baik jiwa masih rocker!

skrg ni gua da masuk 3rd year medic..kelas dan posting da isi masa tidur gua kebelakangan ni,walaupon banyak jugak attendance gua bocor2,tp gua rasa lagi elok la dari tahun lepas..time 2nd year, gua nyaris kena supplement 3 subjek, attendance gua punya pasal..gila kau 6 ribu mana gua nak cari dwet..tp nasib baik kepakaran gua membuat appeal letter buat gua lepas masuk semua exam, alhamdulillah gua lulus semua..jadi gua xnak la ulang benda yang sama lagi tahun ni kalau boleh,gua nak tunjuk muka selalu la..

jadi skrg ni benda2 yang lepas jadi pengajaran buat gua..mula jadi orang yg 'baru'..skrg ni gua kena tidur awal..kelas pagi gua da miss byk jugak ni..kena cover balik..dem..

"community fucktard masih kekal sama, bila mahu berubah"

No comments:

Post a Comment